Garantie & klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee weken. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee weken ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij eventueel(!) zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Wij geven géén garantie op gewassen kleding en op applicaties op kledingstukken. Denk hierbij aan pailletten, knopen, bedrukkingen, etc.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bestellingen@panterstore.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.